Outsourcing RMA

Převezmeme kompletní správu procesu reklamací od přijetí reklamace, jejího posouzení, komunikace se zákazníkem až po zajištění záručního servisu nebo vrácení peněz. Provedeme nejenom administrativní práci, ale také technické posouzení, opravu či zajištění opravy reklamovaných produktů v autorizovaných servisech včetně dopravy a ostatních náležitostí.

Snížení nákladů

Outsourcing reklamačního oddělení může pomoci snížit náklady na provoz interního týmu. Vytvoření a údržba vlastního reklamačního oddělení znamená náklady na pracovníky, školení, infrastrukturu a technologii. Externí poskytovatelé těchto služeb mají již vybudovanou potřebnou infrastrukturu, což umožňuje firmám snížit náklady spojené s vyřizováním reklamací.

Specializace a odborné znalosti

Jako poskytovatel outsourcingových služeb se specializujeme na vyřizování reklamací, opíráme se o hluboké znalosti v oblasti zákaznické podpory, technických detailů týkajících se reklamací elektronického zboží. Tato specializace zajišťuje kvalitnější a efektivnější řešení reklamací

Flexibilita a škálovatelnost

Outsourcing umožňuje firmám snadno škálovat kapacity v závislosti na aktuálních potřebách. Například v případě zvýšeného počtu reklamací během sezónních vrcholů (například před Vánocemi) lze flexibilně zvýšit kapacitu externího týmu. Naopak během obdobných poklesů může firma snížit objem práce a s tím i náklady.

Soustředění na hlavní  činnost

Outsourcing reklamačního oddělení umožňuje firmám zaměřit se na svou hlavní činnost – vývoj, výrobu, prodej a distribuci elektronického zboží. Tím se zvyšuje efektivita celé firmy, protože se pracovníci soustředí na to, co umí nejlépe.